nocopy

"Ζωή δεν είναι να ξυπνάς και να κοιμάσαι πάλι
ζωή είναι να σαι ξύπνιος όταν κοιμούνται οι άλλοι''

Πρός γνώση καί συμμόρφωση του κάθε αρμοδίου......

''ΑΝ ΔΙΧΩΣ ΣΚΕΨΗ ΕΝΕΡΓΕΙΣ, ΟΛΟ ΑΣΤΟΧΕΣ ΜΑΖΕΥΕΙΣ , ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙΣ ''

ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΙΜΙΟΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ ΠΑΤΡΙΣ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΙΖΟΝΙ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΘΕΟΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΤΟΙΣ ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ. [ΣΩΚΡΑΤΗΣ]

Διαβάστε σήμερα

Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών

 Κλιμάκωση των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών φορτηγών, εξήγγειλε από το Σύνταγμα, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας τους, Γιώργος Τζωρτζάτος. «Συνεχίζουμε δυνατά», είπε και πρόσθεσε: «Μετά το σημερινό φιάσκο και την απόφαση καρμανιόλα ενημερώνουμε την πολιτεία με τον ίδιο ρυθμό και δεν σταματάμε. Ό,τι ήταν να χάσουμε, το χάσαμε».
   Οι ιδιοκτήτες των φορτηγών σκοπεύουν να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους με αποκλεισμούς δρόμων σε όλη την Ελλάδα.
   Το μεσημέρι, μετά την ψήφιση επί της αρχής του νομοσχεδίου, «άναψαν» τα αίματα στον χώρο μπροστά στο μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη, καθώς οι συγκεντρωμένοι εκδήλωσαν τις αντιρρήσεις τους.
   Κατά την ομιλία του υπουργού Μεταφορών, Δημήτρη Ρέππα, την οποία παρακολουθούσαν από ηχητική εγκατάσταση, κινήθηκαν απειλητικά προς τους αστυνομικούς, που βρίσκονταν παραταγμένοι μπροστά στο μνημείο, πετώντας μπουκάλια, νεράτζια και φωνάζοντας συνθήματα και απωθήθηκαν με περιορισμένη χρήση χημικών. Ακολούθησαν αντεγκλήσεις μεταξύ των ιδιοκτητών φορτηγών και των αστυνομικών.
   Το μεσημέρι ένταση επικράτησε και στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος του Χαϊδαρίου, όπου ο δρόμος έκλεισε στο ρεύμα προς την Αθήνα, καθώς ιδιοκτήτες φορτηγών και γερανοφόρων σε μια αιφνιδιαστική κίνηση μετακίνησαν τα οχήματά τους, σχηματίζοντας κομβόι με πρόθεση να πραγματοποιήσουν πορεία προς το κέντρο της Αθήνας.
   Οι αστυνομικές δυνάμεις, που βρίσκονται επί 24ώρου βάσεως στην περιοχή, έκλεισαν τον δρόμο με κλούβες των ΜΑΤ, με αποτέλεσμα σε λίγα λεπτά να σημειωθεί τεράστια ουρά από εκατοντάδες αυτοκίνητα, οι οδηγοί των οποίων εγκλωβίστηκαν στο συγκεκριμένο σημείο.
   Από το απόγευμα ανοιχτά είναι όλα τα σημεία που βρίσκονται φορτηγά εκτός από δύο: στο 23ο χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου όπου παραμένουν κλειστά και τα δύο ρεύματα και στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου στη Νέα Πέραμο που είναι κλειστό μόνο το ρεύμα προς Αθήνα.
   Γ.Πεταλωτής: "Η Ελλάδα δεν είναι ανοχύρωτη πολιτεία"

   «Αποδεικνύουμε στην πράξη ότι η Ελλάδα παύει να είναι ανοχύρωτη πολιτεία και περνάει σε μια φάση διαφάνειας και κοινωνικής λογοδοσίας όλων», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής αναφορικά με τη σημερινή ψήφιση του νομοσχεδίου για την ελεύθερη πρόσβαση στο επάγγελμα των οδικών μεταφορών.
   Επεσήμανε δε ότι οι αλλαγές που έρχονται με αυτό, θα καταστήσουν τις ελληνικές μεταφορές βιώσιμες, ανταγωνιστικές και σύγχρονες και πρόσθεσε ότι είναι το πρώτο «άνοιγμα» κλειστού επαγγέλματος στη χώρα μας και ότι θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα, «ώστε επιτέλους να πάψει να υπάρχει αυτή η αναχρονιστική τακτική των ανταλλαγών αδειών και όλες οι παθογένειες που φέρνουν μαζί τους τα κλειστά επαγγέλματα».
   Ο Γ. Πεταλωτής επεσήμανε ότι η κυβέρνηση δείχνει αποφασιστικότητα και ψυχραιμία συγχρόνως και ζυγίζει τα πράγματα και ισορροπεί, ώστε το δημόσιο συμφέρον να υπηρετείται με τον καλύτερο τρόπο, ενώ υπογράμμισε ότι με την διαχείριση που έκανε η πολιτεία αυτές τις μέρες, υπάρχει ανεμπόδιστη κυκλοφορία προσώπων και αγαθών, αλλά και επάρκεια στην αγορά, τα οποία και τα διασφαλίζει.
   Απαντώντας σε σειρά ερωτήσεων για το τι θα πράξει η κυβέρνηση εάν συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ., ο κ. Πεταλωτής τόνισε ότι «με την ψήφιση του νομοσχεδίου τελειώνουν όλα τα ζητήματα».
   «Είναι νόμος του κράτους και οφείλουμε όλοι μας να σεβόμαστε τους νόμους και μάλιστα όταν έχει προηγηθεί διάλογος, η απαιτούμενη διαβούλευση και όταν όλοι γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να γινόμαστε όμηροι καμίας επαγγελματικής ομάδας, ανεξάρτητα από το τι άποψη έχει ο καθένας», υπογράμμισε.
   Ακόμη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε ότι «υπάρχει κράτος, πολιτεία και εκφρασμένη δήλωση και βούληση της κυβέρνησης ότι κανείς δεν μπορεί να κρατάει όμηρους τους έλληνες πολίτες», κάτι που, όπως είπε, δεν έχει γίνει ακόμα.
   Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο
   Ολοκληρώθηκε στο Γ' Θερινό Τμήμα της Βουλής, η συζήτηση και ψήφιση του ν/σ για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
   Είχε προηγηθεί έντονη αντιπαράθεση ανάμεσα σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση, με σημείο αιχμής το επίμαχο άρθρο 14 που περιλαμβάνει την μεταβατική περίοδο των τριών ετών και την απομείωση της άυλης αξίας των αδειών, για το οποίο η ΝΔ είχε ζητήσει ονομαστική ψηφοφορία.
   Η επίμαχη διάταξη υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία με 53 ναι και 46 όχι.
   Υπέρ της διάταξης τάχθηκαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ενώ το καταψήφισαν ΝΔ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Φώτης Κουβέλης και Σοφία Σακοράφα. Από την ψηφοφορία απουσίαζε η ανεξάρτητη βουλευτής Ντόρα Μπακογιάννη.
   Νωρίτερα, στην ψηφοφορία επί της αρχής, υπέρ του νομοσχεδίου ταχθηκαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, πλην του Πάνου Καμμένου καθώς και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Ντόρα Μπακογιάννη, Φώτης Κουβέλης και Σοφία Σακοράφα.
    Ο βουλευτής της ΝΔ Πάνος Καμμένος διαφοροποιήθηκε από το κόμμα του καταψηφίζοντας επί της αρχής διευκρινίζοντας ότι δεν διαφωνεί με το κόμμα του και το άνοιγμα του επαγγέλματος αλλά έχει ενστάσεις με το να δοθούν άδειες σε μη κοινοτικά φορτηγά.
    Σε διευκρινήσεις του στους δημοσιογράφους, ο κ. Καμμένος τόνισε ότι με το νέο καθεστώς υπάρχει κίνδυνος, τουρκικά φορτηγά αυτοκίνητα, με φτηνά καύσιμα και προϊόντα, να τινάξουν στον αέρα τις αγορές στα νησιά που είναι κοντά στις τουρκικές ακτές, όπως η Σάμος, η Χίος, η Ρόδος.
   Ο Υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας επανέλαβε ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλες καθυστερήσεις και τόνισε ότι το ν/σ είναι μία από τις πτυχές των διαρθρωτικών αλλαγών για την ανάπτυξη της οικονομίας και την διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος της χώρας.
         Ταυτόχρονα, καυτηρίασε την στάση και τις θέσεις της αντιπολίτευσης, ιδιαίτερα της ΝΔ, κάνοντας λόγο για παλαιοκομματική τακτική και τονίζοντας ότι «η άγρα ψήφων δεν προωθεί τα συμφέροντα αυτών που υποτίθεται ότι ενδιαφέρονται για το συμφέρον τους».
         Από την πλευρά τους, τα κόμματα της αντιπολίτευσης κατηγόρησαν το ΠΑΣΟΚ για αλαζονεία και αυταρχισμό, ο δε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης μίλησε για «κυβέρνηση του πιο ακραίου νεοφιλευθερισμού της Χιλής».
         Ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης ζήτησε να προσδιοριστεί η εθνικότητα, έτσι ώστε άδειες εμπορευματικών μεταφορών να μπορούν να έχουν μόνο οι υπήκοοι της ΕΕ και συμπλήρωσε ότι «η Ελλάδα δεν είναι γυμνό τοπίο να ασελγεί ο καθένας πάνω του, όποτε το θέλει».
   «Για μια ακόμα φορά παρακολουθήσαμε τους θεατρινισμούς ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για τους μνημονιακούς και αντιμνημονιακούς, ενώ η αλήθεια είναι ότι θέλουν να κρύψουν τις αντιλαϊκές πολιτικές του Ευρωμονόδρομου», σχολίασε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Νίκος Καραθανασόπουλος. Ο ειδικός αγορητής του κόμματος Απόστολος Νάνος ανέφερε ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είναι ταυτισμένοι μόνο με το συμφέρον των μονοπωλιακών ομίλων.
         Έντονα επικριτικός τόσο κατά του ΠΑΣΟΚ όσο και της ΝΔ εμφανίστηκε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης, κάνοντας λόγο για ίδιες αντιλαϊκές πολιτικές, ενώ επεσήμανε ότι μετά από τόσα χρόνια αδράνειας, προχειρότητας και πελατειακών σχέσεων, η κυβέρνηση έρχεται να νομοθετήσει με τη λογική του Προκρούστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: