nocopy

"Ζωή δεν είναι να ξυπνάς και να κοιμάσαι πάλι
ζωή είναι να σαι ξύπνιος όταν κοιμούνται οι άλλοι''

Πρός γνώση καί συμμόρφωση του κάθε αρμοδίου......

''ΑΝ ΔΙΧΩΣ ΣΚΕΨΗ ΕΝΕΡΓΕΙΣ, ΟΛΟ ΑΣΤΟΧΕΣ ΜΑΖΕΥΕΙΣ , ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙΣ ''

ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΙΜΙΟΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ ΠΑΤΡΙΣ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΙΖΟΝΙ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΘΕΟΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΤΟΙΣ ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ. [ΣΩΚΡΑΤΗΣ]

Διαβάστε σήμερα

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Προς αποκατάσταση της αλήθειας



Κύριε Διευθυντά

Με την επιστολή που σας παραθέτω θα ήθελα να σας ενημερώσω για όλα τα κακόβουλα που γράφτηκαν στην ιστοσελίδα megara.org και αφορούν φραστικό επεισόδιο που είχα με τον πρόεδρο του «Ηρόδωρου».
Δυστυχώς ο συντάκτης του ρεπορτάζ λειτουργεί μεροληπτικά παρουσιάζοντας μόνο την μία πλευρά, δηλαδή λεγόμενα του προέδρου του «Ηρόδωρου». Γι’ αυτό παίρνω το θάρρος να δώσω εξηγήσεις για όλα όσα γράφονται στο site, μέσω των τοπικών εφημερίδων που έχουν μεγαλύτερη κυκλοφορία από το συγκεκριμένο site στο διαδίκτυο. Οφείλω να αναφέρω και να ενημερώσω τον συντάκτη του site πως δεν υπήρξα «φερόμενος εκπρόσωπος της ΠΑΕ» όπως ατυχώς γράφεται, αλλά ήμουν εκπρόσωπος της ΠΑΕ ΒΥΖΑΣ σε όλες τις επισκέψεις του κ. Λ. Γενεράλη στα Μέγαρα.
Για όσους δεν γνωρίζουν τον ρόλο μου στην ομάδα του Βύζαντα μέχρι σήμερα, μάλλον δεν έχουν «πατήσει» ποτέ το πόδι τους στο γήπεδο ή δεν έχουν «μούτρα» να πατήσουν εξαιτίας των πολλών και ανεκπλήρωτων υποσχέσεων που είχαν δώσει στις αρχές του καλοκαιριού. Αποτέλεσμα ήταν εγώ και ο κ. Π. Σκλαβούνος να ακούμε τα χίλια μύρια παράπονα για το δήμαρχο και την διοίκηση.
Όσο για τις «υπερβολές» που γράφονται από τον συντάκτη του ρεπορτάζ πως ακούστηκαν οφείλω να ομολογήσω πως όντως ακούστηκαν αρκετές βαριές κουβέντες που είχαν ως αποτέλεσμα την απομάκρυνση του προέδρου του «Ηρόδωρου» από το δημοτικό στάδιο. Μάλλον είχε χάσει τη ψυχραιμία του από την στιγμή που εμφανίστηκε στο χώρο του σταδίου ο αντιδήμαρχος κ. Γ. Κουμπέτσος που ήταν ο υπεύθυνος για την ολοκλήρωση του έργου.
Ο εκνευρισμός του προέδρου του «Ηρόδωρου» έγινε ακόμη μεγαλύτερος όταν διαπίστωσε πως η συζήτηση γίνονταν μεταξύ του κ. Γενεράλη και του κ. Κουμπέτσου. Εκνευρισμός που τον οδήγησε στην απειλή πως «θα στείλει τον Βύζα στην Φυλή». Εκεί όπως ήταν φυσικό ήρθε η αντίδραση από την πλευρά μου, αφού διαπίστωσα πως κάποιοι βάζουν πάνω απ’ όλα την προσωπική τους προβολή.
Θέλω να τους διαμηνύσω πως για εμένα πάνω απ’ όλα είναι η ομάδα του Βύζαντα, της οποίας την φανέλα έχω φορέσει και έχω τιμήσει. Όσο για την αναφορά του «ρεπόρτερ περί υποκινούμενης προσπάθειας και δυσφήμισης του φίλου μου του δημάρχου Γιαν. Μαρινάκη, έχω να του αναφέρω τα εξής:
Εγώ ποτέ δεν περιφερόμουν σε διάφορα προεκλογικά κέντρα με σκοπό να αποκτήσω μια έμμισθη θέση στο δήμο, γινόμενος «κόκκινο πανί» για όλους όσους ψήφισαν το συνδυασμό Μαρινάκη. Άρα ποιος κάνει ζημιά στο Δήμαρχο;
Όσο για κάποιους άλλους έχω να πω πως ότι εγώ ποτέ δεν παραιτήθηκα το πρωί αφήνοντας να διαρρεύσει η παραίτηση στον Τύπο και το μεσημέρι επισκέφθηκα τον δήμαρχο παρουσία μελών της οικογένειας μου παρακαλώντας τον να μην υπολογίζει την παραίτηση μου. Εγώ δεν κοίταξα να βάλω πρόσωπο της οικογενείας μου στο δήμο πρώτος – πρώτος, όπως μερικοί – μερικοί, την στιγμή που εκατοντάδες συμπολίτες μας περιμένουν στις ουρές για ένα μεροκάματο. Εγώ δεν χρησιμοποίησα ποτέ τις εγκαταστάσεις του δημοτικού σταδίου, φέρνοντας σε κόντρα το δήμαρχο με πολίτες και άλλους συλλόγους. Τέλος εγώ δεν παρακαλάω να χάσει ο φίλος μου ο δήμαρχος Γιαν. Μαρινάκης για να είμαι ο επόμενος υποψήφιος δήμαρχος, δηλαδή ο Δελφίνος του Μαρινάκη.
Συμπέρασμα είναι πως άλλοι κάνουν κακό στο φίλο μου το δήμαρχο και όχι εγώ όπως κακόβουλα διασπείρουν τα «παπαγαλάκια» κάποιων.

Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία

Ελευθέριος Σταμέλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: