nocopy

"Ζωή δεν είναι να ξυπνάς και να κοιμάσαι πάλι
ζωή είναι να σαι ξύπνιος όταν κοιμούνται οι άλλοι''

Πρός γνώση καί συμμόρφωση του κάθε αρμοδίου......

''ΑΝ ΔΙΧΩΣ ΣΚΕΨΗ ΕΝΕΡΓΕΙΣ, ΟΛΟ ΑΣΤΟΧΕΣ ΜΑΖΕΥΕΙΣ , ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙΣ ''

ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΙΜΙΟΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ ΠΑΤΡΙΣ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΙΖΟΝΙ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΘΕΟΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΤΟΙΣ ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ. [ΣΩΚΡΑΤΗΣ]

Διαβάστε σήμερα

Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

        Ο δήμαρχος για λόγους ψηφοθηρικούς και εντυπωσιασμού δέχεται, να υπογράψει ένα μνημόνιο, που του επιβάλει η ΓΑΙΑ ΟΣΕ Α.Ε. και με το οποίο απεμπολούνται σοβαρά συμφέροντα και διεκδικήσεις του Δήμου έναντι του ΟΣΕ.
         Η ΓΑΙΑ ΟΣΕ είναι εταιρεία κερδοσκοπικού χαρακτήρα, θυγατρική του ΟΣΕ, η οποία έχει στείλει πανομοιότυπα μνημόνια στους Δήμους, που έχουν σταθμούς ΟΣΕ και προσπαθεί με αυτά, να κερδίσει όσα γίνεται περισσότερα, για να πουληθεί ευκολότερα, διότι ως γνωστόν ο ΟΣΕ πρόκειται να περάσει σύντομα στα χέρια ιδιωτών , πιθανότατα ξένων. Επομένως ό,τι δημιουργήσει ο Δήμος με χρήματα του Μεγαρικού λαού στον χώρο του ΟΣΕ, σε λίγα χρόνια είναι πολύ πιθανόν, να ανήκει σε ξένους ιδιώτες.
        Ο χώρος, που βρίσκεται ο σιδηροδρομικός σταθμός, καθώς και η περιοχή απ' όπου διέρχονται η παλαιά σιδηροδρομική γραμμή, πρέπει να διεκδικηθούν δυναμικά από το δήμο για τους παρακάτω λόγους:
- Η πόλη και οι πολίτες ταλαιπωρήθηκαν πάρα πολύ για πολλές δεκαετίες από τη διέλευση του τραίνου.
- Η ρύπανση, ατμοσφαιρική και ηχητική, ήταν μεγάλη και βλαβερή για την υγεία των κατοίκων.
- Συμπολίτες βρήκαν τραγικό θάνατο από την διέλευση του τραίνου.
- Ο χώρος παραχωρήθηκε για κοινωνικούς λόγους και για συγκεκριμένο σκοπό. Δηλαδή για να εξυπηρετούνται οι πολίτες με το τραίνο. Αφού αυτό δεν υφίσταται πια, πρέπει ο χώρος να επιστραφεί.
- Ο σπουδαιότερος λόγος είναι, πως δεν γνωρίζουμε, εάν έχει ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση των χώρων, εάν έχουν πληρωθεί οι πραγματικοί ιδιοκτήτες και εάν αυτοί οι χώροι είναι πλέον ιδιοκτησία του ΟΣΕ.
         Όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα αναλύθηκαν κατά την σχετική συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο, προκειμένου να προστατευθούν τα συμφέροντα του δήμου. Αυτό μπορεί να γίνει με την διαπραγμάτευση του μνημονίου, ώστε να μην έχει μόνον όρους, που προστατεύουν και καλύπτουν τα συμφέροντα του ΟΣΕ.
          Με το μνημόνιο, που θα υπογράψει ο δήμαρχος, αναγνωρίζεται πλήρως  και παγίως η ιδιοκτησία του ΟΣΕ, όπως ρητά αναγράφεται στο κείμενο (και μάλιστα σε 4 σημεία αυτού!!!) και ότι στο χώρο του σταθμού κατέχει έκταση 18 στρεμμάτων, ενώ ο πραγματικός ελεύθερος   χώρος του σταθμού είναι 11 στρέμματα.
          Τι κερδίζει ο δήμος; Να πληρώσει για τον εξωραϊσμό και την αισθητική αναβάθμιση του σταθμού. Να πληρώσει για την κατασκευή ποδηλατοδρόμου –πεζόδρομου κατά μήκος των γραμμών. Κι όλα αυτά για αβέβαιο χρονικό διάστημα. Διότι και κυρίως, άμα πουληθεί ο ΟΣΕ, που είναι το πιθανότερο, θα έρθει ο ιδιοκτήτης και θα τα πάρει όλα έτοιμα φτιαγμένα.
         Παρ’ όλα αυτά ο Δήμαρχος  δεν δέχτηκε καμία συζήτηση , καμία διαπραγμάτευση, καμία βοήθεια από την αντιπολίτευση και θα υπογράψει αυτό το μνημόνιο (μήπως θυμίζει κάτι από τα μνημόνια 1 και 2;), όταν μάλιστα αυτή την απόφαση την ψήφισαν ΜΟΝΟ δεκαέξι (16) από τους τριάντα τέσσερις (34) [33 δημοτικοί σύμβουλοι + 1 ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου].
          Δεν είναι εντυπωσιακό και δεν δημιουργεί ερωτηματικά, πως προχωρά ο Δήμαρχος σε μια τόσο σημαντική απόφαση έχοντας την συναίνεση μόνο 16 συμβούλων, όταν οι δικοί του είναι 21 (μαζί με τον πρόεδρο του Τοπικού);
           Επειδή ποτέ δεν είναι αργά, καλείται ο Δήμαρχος, να μην υπογράψει το μνημόνιο και να διεκδικήσουμε δυναμικά όλοι μαζί, συμπολίτευση και αντιπολίτευση, αυτά που δικαιούται ο Δήμος και οι πολίτες.
Είναι επίσης δυνατόν να γίνει αλλαγή χαρακτηρισμού του Ο.Τ, το οποίο περιλαμβάνει τον σταθμό και να γίνει κοινόχρηστος ή κοινωφελής χώρος για χρήση απ' όλους τους πολίτες.
           Εμείς δεν αναγνωρίζουμε αυτό το αποικιοκρατικού χαρακτήρα μνημόνιο και θα το καταργήσουμε, όταν έρθει η ώρα, ώστε όλος ο χώρος να αξιοποιηθεί για πάντα προς όφελος του λαού και μόνο.
           Όλοι θέλουμε την ανάπτυξη της πόλης και ο χώρος του σταθμού προσφέρεται για μια σημαντική ανάπλαση, που, αν συνδυαστεί με το παλαιό ρέμα, από πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι Βυζαντίου και με τα αλσύλλια στους λόφους κουρκούρια με συνδετικό κρίκο των χώρο γραμμών, θα αλλάξει τελείως την φυσιογνωμία της πόλης.
Για να γίνει αυτό όμως, θα πρέπει να κατοχυρωθούν τα δικαιώματα του Δήμου πάνω σ’ αυτούς τους χώρους για πολλά χρόνια.
          Μπορεί εύκολα να φαντασθεί κανείς πόσο οδυνηρό και πόσο επιζήμιο, από κάθε άποψη, θα ήταν για τους πολίτες, να επενδύσει ο Δήμος για να αναπλάσει και να εξωραΐσει μια περιοχή για να περάσει μετ’ ου πολύ στα χέρια του ιδιώτη επενδυτή, που θα αγοράσει τον ΟΣΕ.
          Προσοχή στα μνημόνια. Οι καιροί ου μενετοί.

    Γρηγόρης  Σταμούλης
    Δημοτικός  Σύμβουλος
    Επικεφαλής ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: