nocopy

"Ζωή δεν είναι να ξυπνάς και να κοιμάσαι πάλι
ζωή είναι να σαι ξύπνιος όταν κοιμούνται οι άλλοι''

Πρός γνώση καί συμμόρφωση του κάθε αρμοδίου......

''ΑΝ ΔΙΧΩΣ ΣΚΕΨΗ ΕΝΕΡΓΕΙΣ, ΟΛΟ ΑΣΤΟΧΕΣ ΜΑΖΕΥΕΙΣ , ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙΣ ''

ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΙΜΙΟΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ ΠΑΤΡΙΣ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΙΖΟΝΙ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΘΕΟΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΤΟΙΣ ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ. [ΣΩΚΡΑΤΗΣ]

Διαβάστε σήμερα

Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013

Εξορθολογισμός τιμών καρτών – εισιτηρίων προαστιακού στη ζώνη Κιάτο – Δ. Πλακεντίας, μεταξύ Μαγούλας – Ν. Περάμου και Μεγάρων – Κινέττας.



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Κατερίνα Πιπιλή
 Γραμματέας Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής
Περιφερειακή Σύμβουλος Δυτ. Αττικής

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς:
Κον. Κωνσταντίνο Καράμπελα
Πρόεδρο,
Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής


ΘΕΜΑ: Εξορθολογισμός τιμών καρτών – εισιτηρίων προαστιακού στη ζώνη Κιάτο – Δ. Πλακεντίας, μεταξύ Μαγούλας – Ν. Περάμου και Μεγάρων – Κινέττας.

Με την εν λόγω επιστολή υποβάλλω την διαμαρτυρία μου για τον παράλογο διπλασιασμό των τιμών καρτών και εισιτηρίων για μόνο στάση στη ζώνη Κιάτο – Δ. Πλακεντίας και συγκεκριμένα μεταξύ Μαγούλας – Ν. Περάμου και Μεγάρων – Κινέττας.

Στις δύο αυτές περιπτώσεις, χωρίς δικαιολόγηση από χιλιομετρικό ή κοινωνικό κριτήριο, διπλασιάζεται η τιμή π.χ. της μηνιαίας κάρτας από Μαγούλα στη Ν. Πέραμο (10χλμ), από 30€ σε 60€. Ομοίως από Μέγαρα στην Κινέττα (12χλμ), από 60€ σε 12€. Σημειωτέον ότι η Κινέττα υπάγεται διοικητικά στο Δήμο Μεγαρέων της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής και όπως φαίνεται και στο συνημμένο πίνακα υπάγεται στην ίδια τιμολόγηση με περιοχές του Νομού Κορινθίας (Άγ. Θεόδωροι).

Ήδη νιώθοντας  την έντονη αγωνία των συμπολιτών μας, που δεν
δύνανται ν΄ ανταποκριθούν οικονομικά  -  καθόσον αφορά το θέμα αποκλειστικά σχεδόν τα χαμηλά εργατικά στρώματα της περιφέρειας μας - και έχει καταβληθεί η προσπάθεια να δοθεί μια λύση μέσω αλληλογραφίας -  επιχειρηματολογίας με τον Διευθυντή ε.χ. κ.Θεόδωρο Τόλια με έγγραφα, τα οποία σας επισυνάπτω.

Ο κ. Θεόδωρος Τόλιας εντοπίζει το πρόβλημα και σας αναφέρω αυτολεξεί την πρότασή του για να είναι βιώσιμη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  σε οποιαδήποτε μείωση τιμών και για την βιωσιμότητα της εταιρείας προτείνει τα εξής:

 « Εάν δρομολογηθεί από τον ΟΑΣΑ μια πρόταση κατά την οποία οι κάρτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εκτός ζώνης ΟΑΣΑ, θα γίνονται ταυτόχρονα δεκτές και εντός ζώνης ΟΑΣΑ όταν ένα σκέλος του ταξιδιού είναι εντός ζώνης ΟΑΣΑ, χωρίς παράλληλα να αφαιρείται κάποιο ποσοστό από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκ μέρους του ΟΑΣΑ (άρα να προβαίνει σε πραγματική μείωση εσόδων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ), τότε προφανώς αυτό αποτελεί και λύση στο ανωτέρω αίτημα και είμαστε επί της αρχής σύμφωνοι σε αυτή την κατεύθυνση)».


Ερώτηση προς τον  κο Περιφερειάρχη:

Σας υποβάλλω τις εξής ερωτήσεις:

  1. Είναι εφικτή η μείωση των τιμών καρτών - εισιτηρίων;

  1. Είναι εφικτή η πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκ μέρους του ΟΑΣΑ;

Ολοκληρώνοντας και τις δύο ερωτήσεις μου,  σας τονίζω ότι έχουν  άμεση σχέση με ασθενή οικονομικά εργατικά στρώματα συμπολιτών μας,  οι οποίοι χρησιμοποιούν τον προαστιακό αναγκαστικά στην καθημερινότητα τους για τις μετακινήσεις τους από και προς τον εργασιακό τους χώρο.



 Με τιμή,
         Κατερίνα Πιπιλή

Γραμματέας Περιφερειακού
                                                                                          Συμβουλίου Αττικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: