Είναι ψεύτες. Και λένε ψέματα επειδή φοβούνται και θέλουν να συκοφαντήσουν και να τρομοκρατήσουν τους ναυτεργάτες, συνολικά τις απεργίες. Και επειδή ο προβοκάτορας και ο ψεύτης, στη Βουλή και στα κανάλια, εσχάτως και στους εμπορικούς συλλόγους, δεν πρόκειται ποτέ να φτύσει τον εαυτό του στον καθρέπτη για την ατιμία που υπηρετεί, το καθήκον να τον φτύσουν ανήκει στους εργαζόμενους και το λαό. Μπορούν να είναι βέβαιοι ότι, αργά ή γρήγορα, από εκεί θα τους έρθει.
1. Σε ό,τι αφορά το δρομολόγιο: Η διαχειρίστρια εταιρεία μεταφέρει αεροπορικώς - και με το αζημίωτο - στην Αθήνα τους επιβάτες από την Ισπανία και τις άλλες χώρες. Μαζί με τους Έλληνες, το σύνολο των επιβατών οδηγείται με πούλμαν στο λιμάνι του Πειραιά, απ' όπου το καράβι αναχωρεί κάθε Δευτέρα, στις 7 το απόγευμα.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες δεν αφήνουν ούτε ένα σεντ στην Αθήνα και τον Πειραιά, αφού βλέπουν τις δυο πόλεις μέσα από το πούλμαν, στη διαδρομή αεροδρόμιο - λιμάνι. Το ίδιο συμβαίνει και στην επιστροφή, μόλις το καράβι δέσει στον Πειραιά, μετά το τέλος της εφταήμερης κρουαζιέρας στην Αδριατική.
Η εταιρεία έχει προγραμματίσει για το εξάμηνο Απρίλης - Σεπτέμβρης 2010 συνολικά 18 κρουαζιέρες με αφετηρία και κατάληξη το λιμάνι του Πειραιά. Αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον είναι το δρομολόγιο: Πειραιάς, Ντουμπρόβνικ (Κροατία), Βενετία, Μπρίντιζι, Κατάκολο (Ολυμπία), Πειραιάς.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες, που μεταφέρει το καράβι, βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους μόνο όταν το κρουαζιερόπλοιο δέσει στο Κατάκολο για 5 μόλις ώρες! Γιατί τόσος είναι ο χρόνος (12 μ. με 5 μ.μ.) τον οποίο διαθέτει η εταιρεία στους τουρίστες για να πάνε με πούλμαν στην Ολυμπία και να γυρίσουν, προκειμένου το πλοίο να αναχωρήσει ξανά για Πειραιά.
Είναι αυτονόητο ότι στις πέντε ώρες που οι τουρίστες βρίσκονται σε ελληνικό έδαφος και μάλιστα μέσα σε πούλμαν προς και από την Ολυμπία, είναι αδύνατον να ξοδέψουν 10.000.000 ευρώ σε 18 κρουαζιέρες και να ζήσουν 400 ελληνικές οικογένειες. Να, πώς κατασκευάζονται τα ψέματα.
2. Εκτός από το παραπάνω δρομολόγιο, το ίδιο κρουαζιερόπλοιο εκτελεί αλλά δυο, με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό το λιμάνι το Πειραιά. Το ένα από αυτά τα δρομολόγια (επαναλαμβάνεται 8 φορές το τρίμηνο Σεπτέμβρη - Οκτώβρη - Νοέμβρη και το πλοίο «πιάνει» Κύπρο, Ισραήλ και Αίγυπτο) δεν περιλαμβάνει κανένα σταθμό σε ελληνικό λιμάνι. Δηλαδή, δεκάρα τσακιστή σε οποιαδήποτε ελληνική επιχείρηση.
Η άλλη κρουαζιέρα (τέσσερα δρομολόγια τους μήνες Μάη, Ιούνη, Ιούλη, Αύγουστο) περιλαμβάνει τρεις ελληνικούς σταθμούς: Σαντορίνη, Ρόδο και Μύκονο. Στο πρώτο νησί, σύμφωνα με το πρόγραμμα, το καράβι σταθμεύει 10 ώρες. Στο δεύτερο 9 και στο τρίτο 8. Συνολικά, οι τουρίστες περνούν 27 ώρες σε ελληνικό έδαφος, σε καθεμιά από τις τέσσερις κρουαζιέρες.
Σε όλη τη σεζόν, ο χρόνος αυτός μεταφράζεται σε 108 ώρες. Μέσα σ' αυτό το χρόνο, οι μεγαλοξενοδόχοι και άλλοι μεγαλοπράκτορες του τουρισμού ισχυρίζονται ότι οι τουρίστες αφήνουν σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 10.000.000! Που σημαίνει ότι ακόμα και αν το πλοίο είναι γεμάτο (1.800 επιβάτες) και χωρίς να εξαιρέσει κανείς τα παιδιά, ο κάθε επιβάτης, σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, αφήνει σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 1.400 ευρώ τη σεζόν! Όσο δηλαδή κοστίζει στον κάθε επιβάτη το σύνολο της κρουαζιέρας (μέση τιμή 1.450 ευρώ). Ο παραλογισμός δείχνει το μέγεθος του ψέματος που έχουν κατασκευάσει και όλοι τους πρόθυμα αναμασούν.
3. Η πραγματικότητα όμως είναι ακόμα χειρότερη για τους ψεύτες και τους προβοκάτορες. Οι κρουαζιέρες του «Ζενίθ» είναι All-inclusive. Που σημαίνει ότι με μια συγκεκριμένη τιμή ο επιβάτης αγοράζει μέσα στο πλοίο το σύνολο των υπηρεσιών (φαγητό, ψώνια κ.ά.) που διαφορετικά θα μπορούσε να αναζητήσει σε ένα από τα λιμάνια, άρα και της Ελλάδας.
Αντιγράφουμε από το site της διαχειρίστριας εταιρείας:
«Η Pullmantur είναι η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει "All - Inclusive" στο πλοίο και έχει την καλύτερη all-inclusive προσφορά. Το 2005, η Pullmantur έγινε η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει all-inclusive προσφορές (...) Το πρωινό, μεσημεριανό και δείπνο σε κάθε κρουαζιερόπλοιο της Pullmantur είναι καλύτερο από πολλά θέρετρα της γης. Μπορείτε να παραγγείλετε απεριόριστο νερό, χυμούς φρούτων, καφέ, αναψυκτικά, μπύρα, κρασί και αλκοολούχα ποτά στο μπαρ εστιατόρια, ντίσκο και το θέατρο. Μπορείτε να παραγγείλετε όσες φορές θέλετε και θα εξυπηρετείστε πάντα με ένα χαμόγελο. Συνηθίστε στην ιδέα ότι οι εγκαταστάσεις και το πλήρωμα είναι εκεί για να έχετε τις διακοπές της ζωής σας (...) Πράγματι, η διασκέδαση είναι εγγυημένη με καθημερινό πρόγραμμα ψυχαγωγίας, χορούς και διαγωνισμούς».
Όλα στο καράβι, λοιπόν. Και στα λιμάνια; Κανένα φτηνιάρικο αναμνηστικό, και αυτό από κατάστημα με το οποίο συνεργάζεται η εταιρεία! Δηλαδή φραγκοδίφραγκα για ένα δυο επαγγελματίες! Πού είναι οι 400 θέσεις εργασίας που εξασφαλίζουν οι τουρίστες του «Ζενίθ» και τώρα κινδυνεύουν; Πού είναι τα 10.000.000 ευρώ που χάνει η οικονομία της χώρας; Πουθενά! Είναι όλα φούμαρα και τρομοκρατία.
4. Στις 720 καμπίνες του το «Ζενίθ» μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 1.800 επιβάτες. Το πλήρωμα αποτελείται από 613 ναυτεργάτες. Από αυτούς, μόνο ένας είναι Έλληνας και παραμένει άγνωστο με τι Συλλογική Σύμβαση Εργασίας έχει ναυτολογηθεί. Οι υπόλοιποι είναι διαφόρων εθνικοτήτων. Όλοι τους χαμηλόμισθοι και ανασφάλιστοι, θύματα και οι ίδιοι δουλεμπορικών γραφείων και κυκλωμάτων.
Η δρομολόγηση του πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά είναι ευθεία απειλή για όλους τους ναυτεργάτες με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα. Αυτόν τον τουρισμό και αυτήν τη ναυτιλία, με αυτές τις εργασιακές σχέσεις θέλουν όσοι υπερασπίζονται το κάτεργο του «Ζενίθ». Εργασιακές σχέσεις τύπου «Ζενίθ» φέρνει μαζί της η άρση του καμποτάζ.
Το κρουαζιερόπλοιο ανήκει στην πολυεθνική εταιρεία «Royal Caribbean Celebrity Cruises». Εκμεταλλεύεται τζάμπα τις υποδομές του λιμανιού, οι οποίες έχουν φτιαχτεί με λεφτά του ελληνικού λαού.
Στην Ελλάδα, η ισπανική διαχειρίστρια συνεργάζεται με την εταιρεία του εφοπλιστή Ποταμιάνου. Στον ίδιο ανήκε η γνωστή «ROC», την οποία πτώχευσε και πέταξε στο δρόμο απλήρωτους ναυτεργάτες και υπαλλήλους. Αυτούς τους εφοπλιστές υπερασπίζονται όσοι μ' ένα στόμα επιτίθενται στα ναυτεργατικά σωματεία και τους αγώνες τους.
1. Σε ό,τι αφορά το δρομολόγιο: Η διαχειρίστρια εταιρεία μεταφέρει αεροπορικώς - και με το αζημίωτο - στην Αθήνα τους επιβάτες από την Ισπανία και τις άλλες χώρες. Μαζί με τους Έλληνες, το σύνολο των επιβατών οδηγείται με πούλμαν στο λιμάνι του Πειραιά, απ' όπου το καράβι αναχωρεί κάθε Δευτέρα, στις 7 το απόγευμα.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες δεν αφήνουν ούτε ένα σεντ στην Αθήνα και τον Πειραιά, αφού βλέπουν τις δυο πόλεις μέσα από το πούλμαν, στη διαδρομή αεροδρόμιο - λιμάνι. Το ίδιο συμβαίνει και στην επιστροφή, μόλις το καράβι δέσει στον Πειραιά, μετά το τέλος της εφταήμερης κρουαζιέρας στην Αδριατική.
Η εταιρεία έχει προγραμματίσει για το εξάμηνο Απρίλης - Σεπτέμβρης 2010 συνολικά 18 κρουαζιέρες με αφετηρία και κατάληξη το λιμάνι του Πειραιά. Αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον είναι το δρομολόγιο: Πειραιάς, Ντουμπρόβνικ (Κροατία), Βενετία, Μπρίντιζι, Κατάκολο (Ολυμπία), Πειραιάς.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες, που μεταφέρει το καράβι, βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους μόνο όταν το κρουαζιερόπλοιο δέσει στο Κατάκολο για 5 μόλις ώρες! Γιατί τόσος είναι ο χρόνος (12 μ. με 5 μ.μ.) τον οποίο διαθέτει η εταιρεία στους τουρίστες για να πάνε με πούλμαν στην Ολυμπία και να γυρίσουν, προκειμένου το πλοίο να αναχωρήσει ξανά για Πειραιά.
Είναι αυτονόητο ότι στις πέντε ώρες που οι τουρίστες βρίσκονται σε ελληνικό έδαφος και μάλιστα μέσα σε πούλμαν προς και από την Ολυμπία, είναι αδύνατον να ξοδέψουν 10.000.000 ευρώ σε 18 κρουαζιέρες και να ζήσουν 400 ελληνικές οικογένειες. Να, πώς κατασκευάζονται τα ψέματα.
2. Εκτός από το παραπάνω δρομολόγιο, το ίδιο κρουαζιερόπλοιο εκτελεί αλλά δυο, με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό το λιμάνι το Πειραιά. Το ένα από αυτά τα δρομολόγια (επαναλαμβάνεται 8 φορές το τρίμηνο Σεπτέμβρη - Οκτώβρη - Νοέμβρη και το πλοίο «πιάνει» Κύπρο, Ισραήλ και Αίγυπτο) δεν περιλαμβάνει κανένα σταθμό σε ελληνικό λιμάνι. Δηλαδή, δεκάρα τσακιστή σε οποιαδήποτε ελληνική επιχείρηση.
Η άλλη κρουαζιέρα (τέσσερα δρομολόγια τους μήνες Μάη, Ιούνη, Ιούλη, Αύγουστο) περιλαμβάνει τρεις ελληνικούς σταθμούς: Σαντορίνη, Ρόδο και Μύκονο. Στο πρώτο νησί, σύμφωνα με το πρόγραμμα, το καράβι σταθμεύει 10 ώρες. Στο δεύτερο 9 και στο τρίτο 8. Συνολικά, οι τουρίστες περνούν 27 ώρες σε ελληνικό έδαφος, σε καθεμιά από τις τέσσερις κρουαζιέρες.
Σε όλη τη σεζόν, ο χρόνος αυτός μεταφράζεται σε 108 ώρες. Μέσα σ' αυτό το χρόνο, οι μεγαλοξενοδόχοι και άλλοι μεγαλοπράκτορες του τουρισμού ισχυρίζονται ότι οι τουρίστες αφήνουν σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 10.000.000! Που σημαίνει ότι ακόμα και αν το πλοίο είναι γεμάτο (1.800 επιβάτες) και χωρίς να εξαιρέσει κανείς τα παιδιά, ο κάθε επιβάτης, σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, αφήνει σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 1.400 ευρώ τη σεζόν! Όσο δηλαδή κοστίζει στον κάθε επιβάτη το σύνολο της κρουαζιέρας (μέση τιμή 1.450 ευρώ). Ο παραλογισμός δείχνει το μέγεθος του ψέματος που έχουν κατασκευάσει και όλοι τους πρόθυμα αναμασούν.
3. Η πραγματικότητα όμως είναι ακόμα χειρότερη για τους ψεύτες και τους προβοκάτορες. Οι κρουαζιέρες του «Ζενίθ» είναι All-inclusive. Που σημαίνει ότι με μια συγκεκριμένη τιμή ο επιβάτης αγοράζει μέσα στο πλοίο το σύνολο των υπηρεσιών (φαγητό, ψώνια κ.ά.) που διαφορετικά θα μπορούσε να αναζητήσει σε ένα από τα λιμάνια, άρα και της Ελλάδας.
Αντιγράφουμε από το site της διαχειρίστριας εταιρείας:
«Η Pullmantur είναι η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει "All - Inclusive" στο πλοίο και έχει την καλύτερη all-inclusive προσφορά. Το 2005, η Pullmantur έγινε η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει all-inclusive προσφορές (...) Το πρωινό, μεσημεριανό και δείπνο σε κάθε κρουαζιερόπλοιο της Pullmantur είναι καλύτερο από πολλά θέρετρα της γης. Μπορείτε να παραγγείλετε απεριόριστο νερό, χυμούς φρούτων, καφέ, αναψυκτικά, μπύρα, κρασί και αλκοολούχα ποτά στο μπαρ εστιατόρια, ντίσκο και το θέατρο. Μπορείτε να παραγγείλετε όσες φορές θέλετε και θα εξυπηρετείστε πάντα με ένα χαμόγελο. Συνηθίστε στην ιδέα ότι οι εγκαταστάσεις και το πλήρωμα είναι εκεί για να έχετε τις διακοπές της ζωής σας (...) Πράγματι, η διασκέδαση είναι εγγυημένη με καθημερινό πρόγραμμα ψυχαγωγίας, χορούς και διαγωνισμούς».
Όλα στο καράβι, λοιπόν. Και στα λιμάνια; Κανένα φτηνιάρικο αναμνηστικό, και αυτό από κατάστημα με το οποίο συνεργάζεται η εταιρεία! Δηλαδή φραγκοδίφραγκα για ένα δυο επαγγελματίες! Πού είναι οι 400 θέσεις εργασίας που εξασφαλίζουν οι τουρίστες του «Ζενίθ» και τώρα κινδυνεύουν; Πού είναι τα 10.000.000 ευρώ που χάνει η οικονομία της χώρας; Πουθενά! Είναι όλα φούμαρα και τρομοκρατία.
4. Στις 720 καμπίνες του το «Ζενίθ» μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 1.800 επιβάτες. Το πλήρωμα αποτελείται από 613 ναυτεργάτες. Από αυτούς, μόνο ένας είναι Έλληνας και παραμένει άγνωστο με τι Συλλογική Σύμβαση Εργασίας έχει ναυτολογηθεί. Οι υπόλοιποι είναι διαφόρων εθνικοτήτων. Όλοι τους χαμηλόμισθοι και ανασφάλιστοι, θύματα και οι ίδιοι δουλεμπορικών γραφείων και κυκλωμάτων.
Η δρομολόγηση του πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά είναι ευθεία απειλή για όλους τους ναυτεργάτες με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα. Αυτόν τον τουρισμό και αυτήν τη ναυτιλία, με αυτές τις εργασιακές σχέσεις θέλουν όσοι υπερασπίζονται το κάτεργο του «Ζενίθ». Εργασιακές σχέσεις τύπου «Ζενίθ» φέρνει μαζί της η άρση του καμποτάζ.
Το κρουαζιερόπλοιο ανήκει στην πολυεθνική εταιρεία «Royal Caribbean Celebrity Cruises». Εκμεταλλεύεται τζάμπα τις υποδομές του λιμανιού, οι οποίες έχουν φτιαχτεί με λεφτά του ελληνικού λαού.
Στην Ελλάδα, η ισπανική διαχειρίστρια συνεργάζεται με την εταιρεία του εφοπλιστή Ποταμιάνου. Στον ίδιο ανήκε η γνωστή «ROC», την οποία πτώχευσε και πέταξε στο δρόμο απλήρωτους ναυτεργάτες και υπαλλήλους. Αυτούς τους εφοπλιστές υπερασπίζονται όσοι μ' ένα στόμα επιτίθενται στα ναυτεργατικά σωματεία και τους αγώνες τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου