nocopy

"Ζωή δεν είναι να ξυπνάς και να κοιμάσαι πάλι
ζωή είναι να σαι ξύπνιος όταν κοιμούνται οι άλλοι''

Πρός γνώση καί συμμόρφωση του κάθε αρμοδίου......

''ΑΝ ΔΙΧΩΣ ΣΚΕΨΗ ΕΝΕΡΓΕΙΣ, ΟΛΟ ΑΣΤΟΧΕΣ ΜΑΖΕΥΕΙΣ , ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙΣ ''

ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΙΜΙΟΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ ΠΑΤΡΙΣ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΙΖΟΝΙ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΘΕΟΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΤΟΙΣ ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ. [ΣΩΚΡΑΤΗΣ]

Διαβάστε σήμερα

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

"XAΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ" ΚΑΤΑ "ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΩΝ"


            
            Μέ αφορμή τήν δήλωση τού κ. Ρέππα (υπουργού ηλεκτρονικής διακυβέρνησης καί άλλα πολλά) ότι τό κίνημα τών "τζαμπατζήδων" όπως τούς χαρακτήρισε, πρέπει νά μήν δυναμώσει, παρατηρώ τά εξής:
Σάν "τζαμπατζήδες" θεωρεί όσους συμμετέχουν στό κίνημα "δέν πληρώνω" και αρνούνται να πληρώσουν διόδια ή εισιτήρια στά αστικά λεωφορεία.
            Κατά τήν ταπεινή μου άποψη, ο κ. Ρέππας είναι ένας σοβαρός άνθρωπος και ώς εκ τούτου ήταν μέγα λάθος του η πιό πάνω δήλωση.
Και αυτό γιατί ο κ. Υπουργός άν πραγματικά ενδιαφερόταν για την σοσιαλιστική πορεία τής κυβέρνησης και την ευημερία της χώρας τήν οποία υπηρετεί, θα έπρεπε πρώτα και πάνω απ όλα να τα βάλλει με τούς "χαραμοφάηδες".
Τό γεγονός ότι η χώρα μας (η πάλαι ποτέ ένδοξη ΕΛΛΑΔΑ) αντιμετωπίζει μικρά ή μεγάλα προβλήματα σέ ό,λους σχεδόν τούς τομείς τών εσωτερικών καί εξωτερικών μας υποθέσεων, δείχνει ότι από καίρια πόστα τήν έχουν υπηρετήσει πολλοί πού μόνο θετικό έργο δεν προσέφεραν στόν έρμο τούτο τόπο. Νομίζω λοιπόν ότι δέν μπορώ να χαρακτηριστώ υπερβολικός πού τούς χαρακτηρίζω "ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ".
Πολύ φοβάμαι, πώς ούτε σήμερα έχει εκλείψει το είδος. Γιατί λοιπόν δέν κυνηγάτε πρώτα όλους αυτούς κύριε υπουργέ;  Μας λέτε π.χ. ότι αυξήσατε τά εισιτήρια 40% προκειμένου να μειωθούν τα ελλείματα  των  αστικών  συγκοινωνιών.  Αλλά  ποίος  τα  δημιούργησε;  Ποιός  κατήργησε  τούς εισπράκτορες και τούς ελεγκτές; Πόσα θα είχαν στοιχίσει αυτοί καί πόσα κέρδη θα έφερναν στα ταμεία των συγκοινωνιών; Πόσα χρήματα χάθηκαν από την έλλειψή των; Ασχοληθήκατε με τα τρωκτικά των δημόσιων προμηθειών; Τί πετύχατε; Πόσα λεφτά φέρατε πίσω στα δημόσια ταμεία;
Κάθε μεγάλη προμήθεια συνοδεύεται από υποσχέσεις για ανταποδοτικά έργα υπέρ τού δημοσίου συμφέροντος. Εκτελέστηκαν αυτά τα έργα; Eφόσον  έγιναν,  έγιναν  υπέρ  τού  δημοσίου  ή  υπέρ ατομικών συμφερόντων; Γιατί αυτά τα έργα ΔΕΝ έφεραν τήν περιπόθητη ανάπτυξη στή χώρα;
 Πώς γίνεται νά μπαίνουν στήν πολιτική άνθρωποι ανεπάγγελτοι πού δέν έχουν κερδίσει ούτε ευρώ από προσωπική των εργασία αλλά αναλαμβάνουν να διευθύνουν διάφορα υπουργεία ή οργανισμούς στην Ελλάδα  με  μοναδικό  -προφανώς-  κριτήριο  πόσους  ψήφους  μετράνε;
Αλλά εκείνο που πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω είναι το εξής:
Κάποιοι που ασκούσαν δημόσια διοίκηση και ήταν ορκισμένοι να υπηρετήσουν τό συμφέρον τού πολίτη, αποφάσισαν -ερήμην του λαού- να εκχωρήσουν δημόσια περιουσία σε ιδιώτες πρός εκμετάλλευση.
Τί ακριβώς δηλαδή έγινε;
Πρίν από πολλά ή και λιγότερα χρόνια η πολιτεία αποφάσισε τη δημιουργία εθνικών οδών στίς οποίες επέβαλλαν διόδια. Τά διόδια αυτά  αποσκοπούσαν στην απόσβεση τού κόστους κατασκευής τών δρόμων. Γιά πάρα πολλές από αυτές τίς κατασκευές, τα κόστη κατασκευής έχουν πρό πολλών ετών αποσβεστεί. Τά διόδια όμως παρέμειναν εις δόξα τής αναξιοπιστίας και του απατεωνίστικου τρόπου με τό οποίο το Ελληνικό πολιτικό σύστημα αντιμετωπίζει τούς πολίτες του. Αυτούς τούς ίδιους πού κάθε προεκλογική περίοδο (τό σύστημα)  τούς υπόσχεται λαγούς με πετραχείλια και μόλις εκλεγούν κυβερνήτες οχι μόνο τα ξεχνούν, αλλά με το μόνιμο παραμύθι "βρήκαμε καμμένη γή" τούς καλεί να πληρώνουν μονίμως τήν ανικανότητα τών συγκεκριμμένων πολιτικών.  Γιά νά δικαιολογήσουν τήν εξαπάτησή των πολιτών, οι εκάστοτε πολιτικοί μας, μάς είπαν τότε, ότι οι εισπράξεις τών διοδίων θά χρησιμοποιούντο για τήν συντήρηση τών ήδη κατα-σκευασμένων δρόμων καί γιά τήν διάνοιξη καινούργιων. Καί βέβαια,τό επίπεδο κατασκευής ήταν απαράδεκτο όπως λένε άνθρωποι πού ξέρουν ενώ είναι απαράδεκτη ως ανύπαρκτη η συντήρη-ση τών πιό πάνω αναφερόμενων δρόμων.  Ετσι έγιναν οι γνωστές εθνικές οδοί - σκοτώστρες.
Βέβαια,για τήν αρχική κατασκευή τών προαναφερόμενων δρόμων πήραν δάνεια από το εξωτε-ρικό, τά οποία ενέγραψαν στό δημόσιο χρέος. Μαζί δέ μέ κεφάλαια πού προήλθαν από τήν φορολόγηση τών Ελλήνων πολιτών έφτιαξαν τούς προαναφερόμενους δρόμους, όπως τούς έφτιαξαν καί με τά υπέρογκα κόστη κατασκευών.
Ε λοιπόν, αυτούς τούς ίδιους δρόμους,τούς "χαρισαν" έναντι μηδαμηνού ή μηδενικού ποσού σέ κάποιους ιδιώτες.!!! Λές και ήταν ιδιοκτησία των.  Λές και ρωτήθηκαν οι συνιδιοκτήτες - πολίτες. Μόνο που... ξέχασαν νά μειώσουν τούς φόρους πού αναλογούσαν στό κονδύλι τής συντήρησης τών συγκεκριμμένων δρόμων. Μόνο πού ξέχασαν να μεταφέρουν τό ποσοστό τών δανείων πού επεβάρυναν τό δημόσιο χρέος στούς παραχωρησιούχους. Ε, Οχι δά. Νά στριμώξουν τό κεφάλαιο; Τά ποσά αυτά πρέπει να συνεχίσει να πληρώνει ο ανώνυμος Ελληνας, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ άν έχει τήν δυνατότητα ξανά και ξανά καί ξανά νά πληρώσει. Θα πληρώνει δηλαδή για κάτι πού ΔΕΝ θα έχει. Τί λογική Χριστέ μου!!!    Τί δημοκρατία!!!
Δέν παρέλειψαν όμως, νά δώσουν τό δικαίωμα στούς συμβαλλόμενους ιδιώτες νά κερδοσκοπούν ασύστολα, να στήνουν σταθμούς και να εισπράτουν διόδια προκαταβολικά προκειμένου να συγκεντρώσουν κεφάλαια γιά να συντηρήσουν τούς  δρόμους  γιά  τούς  οποίους  ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ  ότι  διέθεταν  τα απαραίτητα κεφάλαια!!!!!!!
Οι ίδιοι όμως άφραγκοι επιχειρηματίες, δέν διστάζουν νά στήνουν σταθμούς όπου τούς γουστάρει αποκόπτοντας μιά πόλη σέ δύο ή ενδεχόμενα καί περισσότερα τμήματα. Μή μού πείτε οτι η μεθόδευση δέν διεκδικεί ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑ. Πώς τό λέγανε οι παλαιοί μας και πιό σοφοί από εμάς προγονοι; Κερατάς καί ζημιωμένος; Ή κάπως αλλοιώς;;;
Επιπλέον, εκείνοι πού εκλέχτηκαν καί ορκίστηκαν να υπηρετήσουν τά συμφέροντα τού Ελλη- νικού λαού, αντί να αναλάβουν οι ίδιοι τήν ευθύνη των πράξεών των καί να καταβάλλουν εκείνοι τό αντίτιμο πού έχουν συμφωνήσει στούς παραχωρησιούχους,(αφού οι φόροι πού αφορούν τήν          συντήρηση τών δρόμων  συνεχίζουν να εισπράτονται,) επιτρέπουν (άν δέν υποκινούν κιόλας) τήν συνεχή αύξηση τού αντιτίμου τών διοδίων.
Ζητούν όμως από τούς χρήστες τών δρόμων νά πληρώνουν γιά τήν χρήση αυτών των δρόμων.
Απαιτούν πρόσθετους φόρους από τούς πολίτες (χρήστες και μή) προκειμένου να πληρώνεται τό δημόσιο χρέος, πού εν μέρει δημιουργήθηκε καί από τήν κατασκευή αυτών τών δρόμων, αυξάνον- τας συνεχώς τό κόστος κίνησης σαυτούς τούς χιλιοπληρωμένους και άθλια συντηρημένους δρόμους.
Παράλληλα, δέν διστάζουν να επιτίθενται με βαρείς χαρακτηρισμούς στούς πολίτες πού αρνούνται να πληρώσουν. Τούς χαρακτηρίζουν "τζαμπατζήδες", ένα κίνημα πού πρέπει νά υποταγεί όπως λένε. Ας ψάξουν όμως πρώτα να βρούν ποίοι είναι οι πραγματικοί τζαμπατζήδες και μετά να βρίζουν τούς αντιδρώντες πολίτες.
Μήπως π.χ. τζαμπατζήδες είναι ο,λοι εκείνοι οι οποίοι  αποκτούν περιουσίες χωρίς νά διαθέτουν κανένα κεφάλαιο;
Μήπως τζαμπατζήδες είναι όλοι εκείνοι οι δημόσιοι λειτουργοί οι οποίοι περνούν από αυτούς τούς δρόμους και δέν πληρώνουν ενώ  δέν  κινούνται  για  υπηρεσιακούς λόγους;  Τα  αυτοκίνητα  πού χρησιμοποιούν καί τα οποία συνήθως είναι μεγάλου όγκου και βάρους δέν φθείρουν τό οδόστωμα καί μάλιστα ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ από ότι τών κοινών θνητών;
Μήπως τζαμπατζήδες είναι όλοι εκείνοι οι οποίοι χρησιμοποιούν για προσωπικές χρήσεις τά οχήματα τά οποία τούς εμπιστεύτηκε οι πολιτεία για υπηρεσιακούς λόγους;
Μήπως τζαμπατζήδες καί ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ είναι όλοι εκείνοι πού υποτίθεται ότι ασκούν δημόσια διοίκηση,δέν ξέρουν τί τούς γίνεται, αμοίβονται πλουσιοπάροχα αλλά ταλαιπωρούν αφάνταστα τόν πολίτη;
Καί μήπως ο κ Ρέππας,γνωστός σάν πραγματικός δημοκράτης, θα έπρεπε αντί να ειρωνεύται, να βοηθήσει καί να υποστηρίξει τέτοια κινήματα πολιτών τά οποία ίσως καί να επιφέρουν αλλαγή στή νοοτροπία τών δημόσιων Υπηρεσιών;
Εξ άλλου. κι άν ακόμη υποθέσουμε ότι ό κ. Ρέππας είχε κάποιο ελαφρυντικό είτε γιατί χρειάζεται απεγνωσμένα λεφτά γιά τό έργο του ή γιατί ή άτυπη αλλά ουσιαστική κυβέρνηση τής Ελλάδας (η τρόϊκα) έδωσε εντολή "ολα στούς ιδιώτες", χάνει τό ελαφρυντικό του όταν καταφέρεται με τέτοιους χαρακτηρισμούς κατά των πολιτών πού ορκίστηκε να υπηρετήσει υποστηρίζοντας το (προεκλογι-κό) σλόγκαν : ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Υποθέτω ότι εννοούσατε για τόν λαό κύριε Υπουργέ.
Εξ άλλου, μιά τοποθέτηση μέ βασικό μήνυμα "απαγορεύονται οι αντιδράσεις" φέρνει σέ μάς τούς παληότερους, άλλους Κυβερνήτες. Θυμίζει τούς κυβερνήτες τής αλήστου μνήμης εποχής τού "ΑΠΟΦΑΣΙΖΩΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΤΑΣΩΜΕΝ".Κάτι πού μέχρι σήμερα δέν έχετε δείξει νά σας χαρακτηρίζει κύριε Υπουργέ.Διαφωνεί κανείς;;
                                                            ΜΕ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟ
                                                ΠΑΝ. ΧΑΛΟΦΤΗΣ - ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: