Tου Παναγιώτη Γεωργίου Κούβαρη
Αποτέλεσμα πρωτοβουλίας της ΠΕΟΠΠ και πιο συγκεκριμένα του δυναμικού Προέδρου της είναι η διεύρυνση του μέτρου της απόσυρσης και σε επαγγελματικά οχήματα. Όπως πληροφορηθήκαμε , τη διεύρυνση της απόσυρσης , πρώτος απ΄ όλους τους εκπροσώπους επαγγελματικών φορέων της χώρας τη ζήτησε ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Οργανώσεων Πτηνοτρόφων Παραγωγών (ΠΕΟΠΠ) κ. Απόστολος Ζιώγας. Στον κύριο Ζιώγα γι΄ αυτό αξίζει κάθε έπαινος. Ο κ. Ζιώγας , με αφορμή τον αποκλεισμό αγροτικών αυτοκινήτων από τη διαδικασία απόσυρσης , είχε στείλει στους αρμόδιους υπουργούς την εξής επιστολή: Η πρόσφατη Κ.Υ.Α. για την απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, όπως ανακοινώθηκε, έχει προφανή σκοπό και στόχο την προστασία του περιβάλλοντος από τα παλαιάς τεχνολογίας ρυπογόνα αυτοκίνητα. Συνέπεια του μέτρου αυτού είναι η ώθηση στην αγορά αυτοκινήτου, ακόμη και των μεταχειρισμένων, την οποία αναμένεται να δώσει η απόσυρση ΙΧ αυτοκινήτων, ειδικά μάλιστα καθώς η σχετική απόφαση που ενεργοποιεί το μέτρο περιλαμβάνει διατάξεις πολύ ευνοϊκές για τους ενδιαφερόμενους . Επειδή ο επιδιωκόμενος σκοπός της απόσυρσης είναι πρωτίστως η προστασία του περιβάλλοντος από τα ρυπογόνα οχήματα παλαιάς τεχνολογίας , κακώς το μέτρο αυτό δεν συμπεριλαμβάνει τα αγροτικά αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας τα οποία είναι ιδιαίτερα ρυπογόνα. Γνωρίζοντας ότι υπάρχει μεγάλη απογοήτευση των μελών μας πτηνοτρόφων παραγωγών και γενικότερα του αγροτικού κόσμου που έλπιζε δικαίως εφαρμογή του μέτρου και για τα αγροτικά οχήματα , ζητούμε από τους αρμόδιους Υπουργούς να ενεργήσουν άμεσα προκειμένου να μην εξαιρεθούν , τελικά , τα αγροτικά παλαιάς τεχνολογίας ρυπογόνα αυτοκίνητα από το μέτρο της απόσυρσης .Έπειτα από την παρέμβασή του , κατατέθηκε τροπολογία στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών με τον τίτλο «Καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, στελέχωση των ελεγκτικών υπηρεσιών και άλλες διατάξεις», που προβλέπει μείωση του ειδικού τέλους ταξινόμησης από 40% έως 60% στην αγορά νέων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μικτού βάρους έως 3,5 τόνων και μέχρι τα 2.000 κυβικά εκατοστά. Οι προϋποθέσεις για να συμβεί αυτό δε διαφέρουν από εκείνες των επιβατικών αυτοκινήτων: Πρέπει να έχει αποσυρθεί ομοειδές επαγγελματικό όχημα ή επιβατικό αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης για το οποίο έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 1998 και για το οποίο έχουν εξοφληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 και προηγούμενων ετών. Το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης για την αγορά νέων ελαφρών ανοιχτών φορτηγών με μικτό βάρος μέχρι 3,5 τόνους διαμορφώνεται με γνώμονα την τροπολογία ως εξής:
Μέχρι 1.600 κ.εκ.: 2,8% από 7%.Από 1.601 έως 2.000 κ.εκ.: 3,5% από 7%.Στο ενδεχόμενο αγοράς νέου κλειστού φορτηγού μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνων τα τέλη ταξινόμησης καθορίζονται ως εξής:Μέχρι 900 κ.ε.: 2,4% (από 6%).901-1.400 κ.ε.: 5,6% (από 14%).1.401-1.600 κ.ε.: 7,2% (από 18%).1.601-1.800 κ.ε.: 9% (από 18%).1.801-2.000 κ.ε.: 10,5% (από 21%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΟΥ BLOG ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΑΡΚΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ.